måndag 9 april 2007

Snö?


Vaknar och kikar ut igenom fönstret och tror inte mina ögon, träden är vita och min nyinköpta cykel är täckt av snö. Vart tog våren vägen? vi som skulle klippa äppelträden idag och mysa med barnen ute på tomten, kanske ta en fika i vårsolen. Nu blir det nog en slappardag inne, skall kanske passa på att ägna mig lite åt mina inrednings projekt som jag har överallt i huset. Sambon ser trött ut när jag bara nämner mina ideer, men det är tur att jag har honom för han är himmla händig och duktig man måste bara ge honom en spark i baken i bland, men fort går det sen när han väl börjat. Hittade min vackra kopp idag när jag kikade långt inne i mitt köksskåp, den har blivit bortglömd. Nu tycker jag den är så vacker så jag skall ställa den på något fint ställe i mitt kök. Den passar perfekt för jag håller på att lägga till lite ljusblå detaljer i mitt vita kök och så tänkte jag att det blir vackert med lite rosa inslag här och där.

17 kommentarer:

Stina sa...

Här var det fint. Kram Stina

Anonym sa...

Snopet, när våren tar paus.

Madeleine W sa...

Hej! Va duktig du är på att ta bilder. Jag är en riktig nybörjare men jag börjar lära mig sambons komplicerade kamera nu. Lägger till din blogg bland mina favoriter. Kram

Nina sa...

Jag såg precis att du hade skrivit inne hos mig ! Jättekul ! Länkar till dig ! Och vilken fin blogg du har blivit med !!! Kram

hulukvarn sa...

Kul med en ny blogg! Jag länkar...

Ha det gott!

Färjtorp sa...

Visst är det för trist när plötsligt snön slår till igen! urs. Vi ska visst få lite snö idag =(
Men vilken härlig blogg detta var. Jag återkommer!

/Johanna

SOFIE sa...

Åh vilken mysig blogg! Jätte söt kopp! Dig kommer jag forsätta följa! =) Puss puss!!

Nina sa...

jag igen - dem dära ranunklerna -wow som pioner. så fina VILL HA begäret har väckts..

Angela sa...

Din blogg lägger jag upp på min favoritlista.

Anonym sa...

Så mysig blogg!!

Anonym sa...

Det här verkar bli en finfin blogg! Hit kommer jag igen!

Lotten sa...

Härlig blogg du har - hit kommer jag tillbaka!

Anonym sa...

Hej! Hittade dig tack vare hulukvarn!...Vilken fin sida du har och va fint du ser ut att bo! Vad har du för butik?..lät så mysigt med butik på gården! :)

Pernilla sa...

Hej hittade hit genom hulukvarn – vad fint! Spännande att titta in här igen, och lycka till!

Anna sa...

Hej, hittade hit från hulukvarn. Det var en otrolig vacker kopp du hade där. Nu ska jag läsa mer. Ha det fint!

A sa...

Ja det är så trist att det kommit snö nu! Nu vill man ju ha vår! :D

My Lovely Home sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.