tisdag 28 oktober 2008

Jag har bestämt mig!

Jag har bestämt mig för att bara satsa på en blogg och inte två som förut, känns bättre att satsa helhjärtat på en. Det känns vemodigt att lämna den här bloggen eftersom jag skrivit i den så länge men men, livet går vidare känner jag och nu är det dax för en nystart och det känns som att jag fått lite mer glöd till att fortsätta nu när jag bara har en blogg att pyssla med. Den ny bloggen heter My Lovely Home irsta kyrkby 1:3, där kommer jag skriva lite om butiken och om allt som händer på gården runtomkring, husrenovering, inredning, pyssel, loppisfynd mm ja med andra ord precis som förut. Jag hoppas av hela mitt hjärta att alla som läser här följer med mig dit, jag vet att den nya bloggen känns lite tom och trist men den ska snart bli ombonad och ompysslad som den gamla fast bättre hoppas jag. Kära bloggvänner ni som vill följa med mig till den nya bloggen , snälla skriv en rad när ni kikar in så jag vet att ni hittat dit, då blir jag så glaaad Kraaaam Johanna ,Vi ses där! My Lovely Home irsta kyrkby 1:3

4 kommentarer:

lantromantik sa...

Oj så jätte fint allt är och vilka fina bilder , jag har nyligen börjat blogga och sökte lite ...

Mycket trevlig sida!

Mvh Jenny

Vintage sa...

Vilken fin blogg du har !Kraam Susanne

Minnis Design sa...

Hejsan, har smygit och inspirerats av din fina blogg länge nu. Äntligen har jag en egen helt ny blogg nu, så välkommen in på en titt. Hälsar Minnis

Essay_writer sa...

thats a good decision